Halaman

Ahad, Mac 28, 2010

FORUM MAAL HIJRAH

Sumber dari, surausandaranpermai@googlegroups.com

Marilah kita semua mengimarahkan surau di kawasan kita,mudah-mudahan dapat mengeratkan ukhuwwah fillah dan di rahmati oleh Allah s.w.t

1 ulasan:

joecharlie berkata...

Syukur artikel aku di sambut oleh PERKASA daerah petaling, pada 16 ogos 2010, PERKASA daerah petaling telah menghantar satu memo bantahan kepada pengerusi MAIS dan pengurusan sacc tempat dimana berlangsungnya event kristian itu, (klik sini) dan PERKASA juga ada membuat laporan polis berhubung satu artikel yang di siarkan dalam laman web gereja grace itu yang bertajuk 'kenapa kami berada di shah alam' tulisan pastor joseph marcose, tapi malangnya artikel itu telah ghaib dari laman web itu.

Dan semalam aku terbaca dalam laman web malaysian insider (klik sini) yang pengerusi siera management sdn. bhd., syarikat yang menguruskan sacc, datuk muhammad adan telah mengesahkan yang event anjuran gereja grace itu telah dibatalkan.

Aku nak ucapkan terima kasih kepada PERKASA daerah petaling kerana aku yakin dengan usaha merekalah event itu di batalkan. Terima Kasih PERKASA.